Dorazila Vám zásilka poškozená?

I přesto, že se snažíme veškeré zásilky správně balit, používát výplně a investovat do nákupu nových krabic a obalového materiálu, tu a tam se může stát, že je zásilka poškozená a nedorazí v pořádku.


Reklamace zásilky u České Pošty

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo doručovateli a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace. Zásilka nám bude ihned navrácena a zaslána nově.

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás jako odesílatele. Uveďte číslo objednávky nejlépe i číslo balíku, které najdete v info mailu od pošty nebo přímo na štítku přepavce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí. Zásilku nevyhazujte!

Zásilku musíte přinést na nejbližší poštu a to nejlépe tentýž den, kde bude sepsán zápis o škodě a zaslána nám zpět. Bohužel reklamaci nemůžeme řešit za Vás. V tom je rozdíl oproti PPL.

  • Kontakt: backoffice@kilitrade.eu
  • Telefonní kontakt: 725 593 031 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabice ve které zásilka dorazila včetně etiket
  • výplně a obalový materiál

Reklamace zásilky u PPL

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, kontaktujte PPL. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

  • Kontakt na PPL: reklamace.depo09ppl.cz
  • Kontakt na nás: backoffice@kilitrade.eu - do pole předmět uveďte: REKLAMACE PPL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
  • Telefonní kontakt: 725 593 031 - abyste měli jistotu, že jsme reklamaci přijali, volejte zákaznickou linku.

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabici ve které zásilka dorazila včetně štítku od přepravce
  • výplně a obalový materiál

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL.

Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.

Obdrželi jste špatně zaslané zboží?

V případě, že jste obdrželi špatně zaslané zboží, kontaktujte nás na e-mailu: backoffice@kilitrade.eu. Napište nám číslo objednávky a popište vzniklou chybu. Používáme kontrolu hmotnosti i kamerový záznam při balení objednávky. Vše zkontrolujeme a vyřídíme co nejrychleji.

Kdo elixír vykouzlil

Dokázat nemožné, změnit stávající.
Na počátku byla touha po opravdu 
funkčním drinku, doslova elixíru.

Online obchod

Pojďte si vybrat elixír podle vlastní chuti.
Doprava ZDARMA.